asystent Piaseczno, asystentka Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno, Piaseczno
- przygotowanie ewidencji i archiwizację dokumentów,
- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
- pomoc przy prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- koordynowanie procesu obiegu dokumentów kadrowo-płacowych,
- pomoc przy rozliczaniu czasu pracy,
- przygotowanie dokumentów do zatrudnienia,
- zarządzanie benefitami pracowniczymi,
- pomoc w przygotowaniu rocznych rozliczeń podatkowych,
- bieżące wsparcie działu kadrowo-płacowego,
- wsparcie kadry managerskiej w zakresie procesów rekrutacji ( publikacja ogłoszeń, selekcja CV, wstępne wywiady telefoniczne).
Wymagania
podstawowej znajomości prawa pracy,
doświadczenia w pracy biurowej,
umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
dobrej znajomości programów pakietu Office,
znajomości j. angielskiego na poziomie B1
lub wyższym,
zaangażowania i chęci rozwoju,
wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy
Oferujemy prace w szybko rozwijającej się, stabilnej, międzynarodowej firmie, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z wysokimi premiami absencyjnymi i wydajnościowymi, wyjątkowy klimat pracy w wysoce zmotywowanym zespole pracowników jak i umowę o pracę z pakietem benefitów (w tym dodatki świąteczne
i urlopowe
Klauzule informacyjne
Aplikuj