specjalista Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno
- Współpraca oraz bieżące utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi i innymi partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie
propozycji ubezpieczeniowych, negocjowanie warunków współpracy z
klientami oraz przygotowywanie i wdrażanie umów biznesowych - Współpraca z innymi departamentami w zakresie wdrożeń produktowych
- Monitorowanie wdrożeń i procesów sprzedażowo-obsługowych
- Zgłaszanie oraz nadzór nad egzaminami dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych
- Bieżąca analiza potrzeb partnerów biznesowych
- Przeprowadzanie monitoringu rynku bancassurance
Wymagania
2 lata doświadczenia w departamencie bancassurance w banku lub zakładzie ubezpieczeń bądź w departamencie produktowo – obsługowym w zakładzie ubezpieczeń
Mile widziane doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu produktów ubezpieczeń na życie
Znajomość rynku ubezpieczeniowego, w tym rynku ubezpieczeń bancassurance
Otwartość, komunikatywność, elastyczność
Opanowanie, cierpliwość, odporność na stres
Zdolności negocjacyjne, umiejętność przekonywania
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie w pracy z MS Outlook, Word, Excel, Power Point
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie)
Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach
Klauzule informacyjne
Aplikuj