Oferta archiwalna

Konsultant Call Center

Oferta archiwalna

2 500,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


konsultant Piaseczno, konsultantka Piaseczno

  • Obsługa Infolinii
  • Bieżące przyjmowanie i realizacja zgłoszeń telefonicznych i mailowych
  • Koordynowanie planu wizyt pacjenta
  • Raportowanie codziennych rezultatów rozmów telefonicznych


Wymagania

Wykształcenie min. średnie
Doświadczenie w obsłudze klienta
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży medycznej
Bardzo dobra znajomość programów MS Office (w szczególności Word, Excel)
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Predyspozycje osobiste:
bardzo dobry styl komunikacji interpersonalnej, łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
empatia
wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania
umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania ustalonych terminów
samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań


Oferujemy

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dobre wynagrodzenie
Zatrudnienie w renomowanym środowisku specjalistów z branży medycznej


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.02.01, wyświetleń: 729

nr ogłoszenia: 1156