asystent biura Piaseczno, asystentka biura Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno, sekretarka Piaseczno
- obsługa recepcji głównej (maile, telefony, korespondencja)
- obsługa
gości i klientów firmy, w tym zagranicznych (witanie, pomoc w sprawach
bieżących, organizowanie cateringu, zapraszanie na umówione spotkania) - obsługa sal konferencyjnych
- zamawianie niezbędznych artykułów biurowych
- czynności administracyjne
- zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji wewnątrz firmy
Wymagania
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
komunikatywność, otwartość, pewność siebie
umiejętność pracy w zespole
dobra znajomość pakietu Ms. Office
Oferujemy
umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
atrakcyjne wynagrodzenie
dofinansowanie do posiłków
Kartę MultiSport
prywatną opiekę medyczną
Klauzule informacyjne
Aplikuj