Oferta archiwalna

SEKRETARKA WIECZORNA / SEKRETARZ WIECZORNY

Oferta archiwalna

4 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent biura Piaseczno, asystentka biura Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno, sekretarka Piaseczno

  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu,
  • edycja oraz formatowanie dokumentów,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji,
  • prowadzenie terminarza spotkań.


Wymagania

bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenckim/sekretarskim (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej),
umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze,
odporność na stres i szybkie tempo pracy.


Oferujemy

zatrudnienie w stabilnej firmie (umowa o pracę),
pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport),
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.02.11, wyświetleń: 710

nr ogłoszenia: 1253