Oferta archiwalna

Sekretarka - Asystentka Biura

Oferta archiwalna

3 200,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent biura Piaseczno, asystentka biura Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno, sekretarka Piaseczno

  • obsługa połączeń telefonicznych i innych urządzeń biurowych,
  • nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi,
  • przyjmowanie gości,
  • organizacja wyjazdów służbowych (loty, hotele, itp.),
  • organizacja spotkań biurowych i biznesowych,
  • dbanie o wizerunek firmy.


Wymagania

wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów pozwalających podjąć pracę na pełny etat,
biegła obsługa komputera (MS Office, Lotus Notes),
bardzo dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
dobra samoorganizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów,
entuzjazm i zaangażowanie.


Oferujemy

atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
niezbędne narzędzia pracy,
pracę w międzynarodowym środowisku w stabilnie rozwijającej się w firmie,
dobrą atmosferę pracy i przejrzyste oczekiwania.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.03.13, wyświetleń: 783

nr ogłoszenia: 2054