asystent Piaseczno, prawo Piaseczno, obsługa klienta Piaseczno
Prowadzenie rejestru umów i pełnomocnictw
Sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentów
Wsparcie radców prawnych oraz kancelarii zewnętrznych w pracach administracyjnych
Prowadzenie korespondencji w kwestiach prawnych i administracyjnych
Monitorowanie biegu spraw procesowych oraz administracyjnych, w tym kontakt i wizyty w sądach i urzędach
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do kancelarii notarialnych
Dbanie o obieg dokumentów prawnych i administracyjnych
Wymagania
Wykształcenie wyższe prawnicze
Przynajmniej 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub praca w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, biegłość w edycji dokumentów w Microsoft Word, Power Point;
Dobra znajomość języka angielskiego
Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu;
Samodzielność i skrupulatność;
Wysoka kultura osobista
Oferujemy
Pracę w stabilnej organizacji
wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności
Rozwój zawodowy
Klauzule informacyjne
Aplikuj