doradca Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno
- portfel klientów;
- aktywną sprzedaż produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych;
- budowanie długofalowych relacji z klientami Wirtualnego Oddziału;
- dbałość o pozytywny wizerunek banku;
- obsługę klientów w ramach Wirtualnego oddziału;
- oferowanie produktów oferowanych przez Wirtualny Oddział dla klientów indywidualnych;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
Wymagania
wyższe wykształcenie;
min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klienta w banku;
doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej;
dobra znajomość produktów inwestycyjnych;
wysokich zdolności komunikacyjnych i predyspozycji do prowadzenia spotkań z klientami oraz rozmów przez telefon;
wysokiej kultury osobistej;
sukcesów w sprzedaży produktów bankowych przez telefon;
mile widziana znajomość języka angielskiego;
znajomość rynku kapitałowego.
Oferujemy
wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Klauzule informacyjne
Aplikuj