specjalista Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno
- Realizacja doraźnych i długofalowych projektów w ramach Programu wolontariatu m.in. poprzez:
- Poszukiwanie źródeł i utworzenie stałych kanałów pozyskiwania wolontariuszy
- Dokonywanie analizy potrzeb Fundacji i łączenie ich z potencjałem wolontariuszy - rekrutacja wolontariuszy
- Dbanie o realizację kwestii formalnych (umowy)
- Monitorowanie pracy wolontariuszy, szkolenie, motywowanie, dbanie o ich rozwój indywidualny jak i relacje w grupie
- Stworzenie mechanizmów ewaluacji pracy wolontariuszy
- Prowadzenie dokumentacji wolontariuszy
- Realizacja działań promocyjnych
- Przygotowywanie analiz i raportów służących rozwojowi Programu wolontariatu
Wymagania
Mają doświadczenie w pracy wolontaryjnej lub działalności społecznej
Posiadają kompetencje wspierające rozwój wolontariatu:
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne przejawiające się w aktywizowaniu ludzi i budowaniu ich zaangażowania
umiejętność organizacji pracy własnej i innych
systematyczność w działaniu i umiejętność realizacji zadań z myślą o celu
Są chętne do rozwoju w ramach współpracy i wymiany doświadczeń z innymi organizacjami wolontaryjnymi
Są otwarci na zmiany, nowości i wyzwania
Oferujemy
Umowę o pracę
Atrakcyjny system wynagradzania
Możliwość wdrażania własnych inicjatyw, aktywności i pomysłów
Ciekawą, pełną wyzwań pracę pośród ludzi pełnych pasji
Ścieżkę rozwoju zawodowego
Możliwość rozwoju i realizacji
Stałe godziny pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj