księgowa Piaseczno, księgowy Piaseczno, księgowość Piaseczno
Prowadzenie KPiR,
Prowadzenie ksiąg handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych,
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura,
Stały kontakt z klientem.
Wymagania
min. 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości, w tym min. 1 rok pracy w biurze rachunkowym - warunek konieczny,
doświadczenie w zakresie prowadzenie Ksiąg Handlowych, w tym szczególnie w zakresie analizy sald
znajomość programu COMARCH OPTIMA będzie dodatkowym atutem,
znajomość zagadnień kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem,
skrupulatność, chęć rozwoju, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w rozwijającej się firmie w centrum Poznania,
możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach
Klauzule informacyjne
Aplikuj