księgowy Piaseczno, księgowa Piaseczno, pracownik biurowy Piaseczno
- Weryfikacja i ewidencja środków trwałych wraz z naliczaniem i uzgadnianiem odpisów amortyzacyjnych
- Udział przy sporządzaniu deklaracji VAT , VAT UE , informacji VAT-26 oraz INTRASTAT
- Kontrola zapisów księgowych, uzgadnianie sald kont na zamknięcie okresu rozrachunkowego
- Pomoc w przygotowywaniu miesięcznych raportów zarządczych, zestawień, analiz finansowych
- Nadzór nad przestrzeganiem finansowych procedur wewnętrznych
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość/finanse)
Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowanych funkcji Excel
Minimum 2-3 letnie doświadczenie w dziale księgowości/analiz finansowych
Bardzo dobra znajomość polskich standardów rachunkowości i przepisów podatkowych
Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
Wysokie umiejętności komunikacyjne
Bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne, systematyczność,
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w dealerstwie samochodowym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia w jednej z najszybciej rozwijającej się firm w swojej branży.
Zapewniamy wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Szkolenia umożliwiające rozwój osobisty i zawodowy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj