Oferta archiwalna

Pracownik do obsługi reklamacji

Oferta archiwalna

2 500,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


pracownik obsługi reklamacji Piaseczno

  • udzielaniem odpowiedzi pisemnych na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania
  • archiwizowaniem dokumentacji rozpatrywanych spraw w systemach
  • dostarczaniem raportów, informacji i dokumentów na potrzeby Zarządu, urzędów i sądów


Wymagania

wykształcenia wyższego (minimum licencjat, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, prawo)
doświadczenia w obsłudze klienta oraz w obsłudze reklamacji
umiejętności i doświadczenia w tworzeniu korespondencji biznesowej
sprawności w posługiwaniu się aplikacjami biurowymi MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook)
rzetelności, dokładności, wnikliwości
umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości pracy
doświadczenie w obsłudze reklamacji będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

pracę na podstawie umowy o pracę na stanowisku młodszego specjalisty lub specjalisty (stanowisko będzie uzależnione od doświadczenia)
grupowe ubezpieczenie na życie
opiekę medyczną
kartę multisport lub inną formę dofinansowania działalności sportowej lub kulturalnej


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.25, wyświetleń: 831

nr ogłoszenia: 995